لوله بازکنی در یزد با بهترین قیمت در تمام مناطق

09123366361

…………………

09198071050

لیست هزینه خدمات لوله بازکنی در یزدحداقل و حداکثر هزینه
باز کردن لوله فاضلاب با فنر 30 متری طبق نظر کارشناسان لوله بازکنی
باز کردن لوله فاضلاب 15 تا 20 متر با دستگاه کوچک بر اساس زمان تعیین شده لحاظ میشود
باز کردن لوله 5 تا 15 متر با دستگاه کوچک لطفا تماس بگیرید
باز کردن لوله فاضلاب 1 تا 5 متر با دستگاه کوچک بصورت توافق طرفین
باز کردن لوله فاضلاب هر متر با دستگاه کوچک بر اساس زمان تعیین شده لحاظ میشود
باز کردن لوله سه نظام هر عدد لطفا تماس بگیرید
چاه بازکن بر اساس هر مترلطفا تماس بگیرید
لوله از 1 تا 15 متر طبق نظر کارشناسان لوله بازکنی
چاه بازکن از 1 تا 25 متر لطفا تماس بگیرید
باز کردن لوله از 1 تا 30 متر طبق نظر کارشناسان لوله بازکنی
چاه بازکن با تانکر 12000 لیتری و پمپ مکنده بر اساس زمان تعیین شده لحاظ میشود
کف تراشی و لایروبی هر کمپرسی خاور لطفا تماس بگیرید
پمپاژ هر یک ساعت تخلیه آب با پمپ تک فاز بر اساس زمان تعیین شده لحاظ میشود
بنایی چاه و لوله کشیبصورت توافق طرفین
حفر چاه در زمین بوسیله کمپرسور بر اساس زمان تعیین شده لحاظ میشود

دکتر لوله یک گروه از متخصصین همراه با تجهیزات مدرن در زمینه تاسیسات ساختمانی و خدمات لوله بازکنی در یزد و چاه بازکن در یزد میباشد.

شرکت ما بصورت شبانه روزی در استان یزد خدمات زیر را ارائه می نمایند :

دارای متخصص ترین و کارشناسان حرفه ای تشخیص ترکیدگی لوله در استان یزد

بهترین شرکت لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی بدون خرابی و کثیفی

رفع خرابی لوله با مدرن ترین دستگاه کامپیوتری و تصویری بدون تخریب یک سرامیک

ارائه تعمیرات و تاسیسات داخلی ساختمان با تجهیزات مدرن

رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب آبندی با مواد نانو و استاندارد

نصیب شیرآلات بروز دنیا انواع روشویی لباسشویی و ظرفشویی

چاه بازکن توالت، آشپزخانه، حمام و حتی لوله های سخت سیمانی

ارسال کارشناس در کمترین زمان ممکن در تمام مناطق استان یزد

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09123366361 در ارتباط باشید.

هزینه خدمات لوله بازکنی در یزد

اعزام نیروی کار لوله بازکنی در یزد

یکی از بهترین خدمات دکتر لوله یزد ارسال نیرو در تمامی مناطق می باشد،در صورت بروز مشکل در سیستم فاضلاب با همکاران ما در تماس باشید تا در کمتر از 20 دقیقه کارشناس در محل شما اعزام کنیم.

با بهترین تجهیزات و سرویس کاران لوله بازکنی در یزد با تجربه آماده همکاری با شرکت های  دولتی یا ساختمان های تجاری و مسکونی هستیم

ضمانت میکنیم تا در کمترین زمان مشکلات شما را رفع کنیم.در صورت هر گونه مشکل در ساختمان خود با ما در ارتباط باشید.

لوله بازکنی 24 ساعته در استان یزد

خدمات شبانه روزی و 24 ساعته لوله بازکنی در یزد

اگر در هر ساعت از شبانه روزی دچار گرفتگی لوله یا پر شدن چاه فاضلاب شدید اصلا نگران نباشید چون ما در سطح استان بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستیم.

چاه بازکن در یزد

 دکتر لوله بعنوان یکی از شرکت های تاسیساتی بزرگ در استان یزد با برترین کارشناسان و تجهیزات مدرن آماده است تا بهترین خدمات لوله بازکنی و چاه بازکن را در کمترین زمان و با نرخ اتحادیه بصورت شبانه روزی انجام دهد.

لوله بازکنی در مناطق یزد ارزانتر از همه جا️ با 40٪ تخفیف شبانه روزی در خدمت شما همشهریان هستیم️.

((کلیه کارها با فاکتور قرارداد انجام میگردد)))

لایروبی چاه و جرم گیری چاه، تبدیل چاه کهنه به نو

ترمیم کردن چاه های ریزشی بصورت 24 ساعته با نیروی تخصصی کامل

پیدا کردن درب چاه بدون خرابی به صورت حرفه ای

معرفی شرکت خدمات تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی چاه

گرفتگی لوله آب و فاضلاب و پیامد های ناشی از آن برای همه افراد کابوسی بزرگ است. شرکت خدمات لوله بازکنی در یزد با داشتن تجربه و مهارت در این زمینه تمام تلاش خود را جهت رفع مانع و مشکل برای جریان آب و فاضلاب خواهد کرد. شرکت خدماتی با رعایت اصول کار و در اختیار داشتن ابزار به روز و ارائه خدمات به موقع و سریع تمامی مشکلات لوله کشی را بهترین نرخ انجام خواهد داد.

گرفتگی لوله های فاضلاب به چه عواملی بستگی دارد؟

خدمات چاه بازکن با توجه به نوع گرفتگی لوله اقدام مناسب را برای تخلیه لوله فاضلاب انجام خواهد داد. هر یک از گرفتگی های لوله به دستگاه مخصوص نیازمند است. بخاطر همین موقع گرفتگی لوله هیچ اقدام نکنید و دکتر لوله یزد را باخبر کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث گرفتگی لوله ها میشود که در زیر آن را مورد بررسی قرار میدهیم. مسدود شدن چاه فاضلاب، بالا آمدن آب فاضلاب، زود پر شدن چاه توالت و … به دلیل ورود مواد و یا شی زائد به داخل لوله های فاضلاب است. پس از تعمیر ساختمان و یا در زمان ساختمان سازی با ورود گچ به داخل لوله یا وارد شدن سیمان و یا هر ماده های دیگر ممکن فاضلاب مسدود شود.

بسته شدن لوله ها با دستمال توالت هم یک امر مرسوم است و معمولا استفاده از دستمال توالت و ریختن آن در چاه فاضلاب به صورت مداوم ممکن است باعث مسدود شدن لوله ها شود.ورود اشیاء مانند افتادن شی از جیب مانند موبایل و یا کیف یا کلید از عوامل دیگر انسداد لوله های فاضلاب می باشد.یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله را میتوان به سفت شدن و تجمع فضولات در چاه های فاضلاب نام برد.

در هنگام قیرگونی یا آسفالت پشت بام یا تعمیرات ساختمانی امکان ورود انواع فضولات ساختمانی به لوله های فاضلاب می باشد که باعث میشود دچار گرفتگی بشود .اگر چنین مواردی برای شما پیش آمد حتما با دکتر لوله بازکنی در یزد تماس بگیرید تا ما با ارسال کارشناس و تجهیزات پیش رفته در جهت بازگشایی لوله های شما اقدام کنیم.

آدرس : تمام مناطق استان یزد

تلفن تماس : 0919807105009123366361

چه مراحلی برای باز کردن لوله باید انجام بشود

لوله بازکنی در یزد مراحل مختلفی را برای همشهریان عزیر ارائه خواهد داد.اگر مشکل گرفتگی بصورت سحطی باشد میتوان با ریختن اسید یا استفاده از جوش شیرین مشکل را برطرف کرد.

در صورت گرفتگی عمیق تر چه اقدامی باید انجام بدهیم؟

در این صورت باید با کارشناسان تخلیه چاه در مناطق یزد تماس بگیرید. فنر زنی، فنر زنی فولادی، تخلیه کامل چاه، لایه روبی چاه و کف زنی چاه فاضلاب از کارهایی است که برای رفع گرفتگی انجام خواهند داد. بدیهی است که استفاده از روش های فوق باید زیر نظر متخصصان شرکت باشد در غیر اینصورت ممکن است آسیب های بیشتری به لوله های شما وارد بشود.

خدمات لوله کشی آب و فاضلاب در یزد

لوله کشی آب و فاضلاب یکی از کارهای مهم تاسیسات ساختمان است که نیازمند تخصص و تجربه بالا است .در صورت لوله کشی غیر استاندارد آسیب بسیار زیادی به ساختمان وارد خواهد شد.

لوله بازکنی در یزد خدماتی را برای رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب به تمامی همشهریان خود ارائه می دهد. یکی از عوامل مهم مراجعه مردم به شرکت های تاسیساتی،لوله کشی غیر استاندارد که ساختمان را دچار آسیب میکند. پایین بودن فشار آب یا گرفتگی لوله و … از موارد مهم هستند که در صورت به وجود آمدن شرایط زندگی مردم را دچار مختل میکنند.

یکی از نکات مهمی که به منظور بالا بردن استاندارد های ساختمان باید آن را رعایت کرد لوله کشی آب و فاضلاب آن است. سازندگان مسکن در استان یزد با رعایت موارد مربوط به تاسیسات ساختمان سعی بر این داشته اند تا خانه های استاندارد به مردم ارائه بدهند.

آپارتمان سازی در یزد به دلیل صنعتی بودن شهر باعث شده تا از اهمیت زیادی به نحوه ساخت شود. به همین خاطر باید از افراد متخصص در لوله کشی ساختمان بهره برد .دکتر لوله بازکن با داشتن متخصصان حرفه ای در امر تاسیسات ساختمان بصورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان می باشند.

شماره تلفن چاه بازکن در یزد

چاه بازکن ارزان و شبانه روزی در یزد

چرا خدمات لوله بازکنی در یزد

لوله بازکنی یزد یکی از شرکت های خدماتی در استان است که از افراد حرفه ای و مجرب برای ارائه خدمات تاسیساتی بهره می گیرد. استفاده از متخصصان حرفه ای باعث پیشرفت هر کار میشود. تشخیص نوع گرفتگی و استفاده از روش مناسب نیازمند داشتن نیروی متخصص می باشد.

خدمات فنرزنی در یزد بهترین نوع خدمات را برای مراجعه کنندگان ارائه می دهند. پس مشخص است که افراد به نیروی متخصص و با مهارت اعتماد می کنند. همچنین تعرفه های قیمتی لوله بازکنی در یزد زیر نطر اتحادیه است. قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی ها و آیتم خدمات می باشد. شرکت خدماتی مذکور با داشتن نیروی کار متعهد و ارائه خدمات با قیمت مناسب توانسته رضایت همشهریان را به دست بیاورد.

چه دستگاه هایی برای باز کردن لوله لازم است

دکتر لوله یزد از تجهیزات پیشرفته برای باز کردن انواع لوله های فاضلاب استفاده می کند. تجهیزات زیادی برای رفع گرفتگی لوله وجود دارد که با توجه به مهارت هر فرد مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دستگاه فنر زنی لوله فاضلاب که از قسمت های مختلف تشکیل شده است. دستگاه فنر زنی شامل یک فنر فولادی بلند و یک پمپ گرداننده می باشد.

 از دیگر تجهیزات چاه بازکن دستگاه فنر زنی ارابه ای است که در محیط ها قابل استفاده می باشد. این دستگاه به صورت ارابه قابل حرکت است و جابجایی آن بسیار ساده می باشد.

یکی دیگر از دستگاه های فنر زنی تجهیزات اتوماتیک است که جدیدا وارد بازار شده است و برای انواع لوله های فاضلاب قابل استفاده است. رفع گرفتگی لوله های پلاستیکی و لوله های سیمانی، آهنی و مسی . … با استفاده از این دستگاه براحتی انجام میشود.

دستگاه لوله بازکنی دریلی و تراکم هوا از دو نوع دیگر این وسایل و تجهیزات می باشد. در لوله بازکنی دریلی که با چرخاندن و تکان دادن آن لوله فاضلاب باز می شود. دستگاه تراکم هوا با وارد کردن هوای متراکم به داخل لوله ها گرفتگی ها را برطرف خواهد کرد.

بهترین لوله بازکنی در استان یزد

تشخیص ترکیدگی لوله در یزد

دکتر لوله در رفع ترکیدگی های لوله نیز سالها دارای تجربه و مهارت بالا می باشد. عوامل مهمی که باعث ترکیدگی لوله میشود شامل : چکه آب از سقف، شوره سقف، زرد شدن گچ، بوی نم در خانه، داشتن رطوبت در سقف و دیوار و … می باشند. همچنین کم شدن فشار آب یکی دیگر از عوامل مهم ترکیدگی لوله ها می باشد.

در صورت نشانه های ترکیدگی باید حتما از نیروهای متخصص شرکت های لوله بازکنی بهره مند بشوید .امروزه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های پیشرفته مادون قرمز بصورت کاملا تضمینی میباشد.

دستگاه آکوستیک دارای سنسورهای صوتی است که صدای حاصل از نشتی لوله را مشخص خواهد کرد. همچنین استفاده از دستگاه تصویری دارای دقت بسیاری در پیدا کردن نشتی آب است و این دستگاه تا عمق چند متر را مشخص خواهد کرد.ترمیم محل نشتی و ترکیدگی لوله ها اقدام مهم شرکت لوله بازکنی در یزد است. شرکت ما با بهره مندی از توان کارشناسان خود خدمات شبانه روزی برای رفع شکستگی های لوله را در کمترین زمان انجام میدهد.

تخلیه چاه فاضلاب در یزد

گرفتگی چاه فاضلاب یکی از مسائلی است که باعث نگرانی افراد خانه میشود در نتیجه افراد به فکر راه های حل این معضل می شوند. یکی از روش های حل مشکل گرفتگی چاه تماس با چاه بازکنی در یزد است که بصورت 24 ساعته در تمام مناطق استان یزد فعالیت میکند.

پایین نرفتن آب در دستشویی و بالا آمدن مواد از داخل فاضلاب جز مواردی است که برای همه ما ممکن است اتفاق بیفتد. جمع شدن آب در دستشویی، عدم تخلیه آب در ظرفشویی ، بالا آمدن ناگهانی آب از کف شورها و بوجود آمدن بوی بد فاضلاب همه از نشانه های پر شدن چاه دستشویی است.

اگر  گرفتگی دستشویی بصورت جزیی باشد با روش های خانگی مانند استفاده از جوهر نمک و استفاده از فنرهای دستی میتوان این مشکل را برطرف کرد.

اما برای اینکه این مشکل برای همیشه حل بشود،متخصصان لوله بازکنی در یزد با تجهیزات پیشرفته و بصورت تضمینی جهت باز کردن گرفتگی های دستشویی اقدام میکنند.به هر حال برای رفع معضل گرفتگی چاه بهتر است با مشاوران چاه بازکن مشورت کنید تا بهترین روش برای رفع مشکل پیشنهاد شود.

هزینه تخلیه چاه فاضلاب در یزد

قیمت لوله بازکنی در یزد

گرفتگی لوله ها به عوامل مختلفی بستگی دارد بعضی از این گرفتگی ها جزیی هستن که با اقدامات اولیه برطرف میشوند و بعضی نیاز به نیروی متخصص دارد تا بطور کامل رفع بشود.

دکتر لوله بازکن با در نظر گرفتن نوع گرفتگی لوله،مدت زمان انجام کار و همچنین دستگاه های مورد نیاز برای رفع مشکل فعالیت را برای هزینه نهایی در نظر خواهد گرفت. تمامی قیمت لوله بازکنی در یزد زیر نظر اتحادیه است و همشهریان محترمی که از سایت تماس بگیرند 10 درصد تخفیف ما را شامل خواهند شد.

هزینه فنر زدن لوله فاضلاب

هزینه فنر زدن لوله ها طبق نرخ مصوب اتحادیه می باشد. البته هزینه های فنر زنی در یزد تحت تاثیر عواملی است که بعد از بازدید کارشناسان محاسبه خواهد شد.

اگر رفع گرفتگی با اسید برطرف نشود حتما باید کارشناس مربوط در محل حاظر شده و شرایط گرفتگی لوله را بررسی کند،پس قبل از اینکه مشکلات دیگری برای ساختمان پیش بیاید با دکتر لوله یزد تماس بگیرید تا هر چه زودتر در جهت باز کردن لوله ها اقدام کنیم.

با توجه به لوله کشی ساختمان می توان گرفتگی را با فنر زدن حل کرد. البته گاهی با فنر زدن مشکل حل نمی شود بلکه باید چاه فاضلاب کاملا تخلیه شود. چاه بازکنی یزد بصورت شبانه روزی در خدمت شما می باشد.تعداد دفعات فنر زنی میزان هزینه را افرایش میدهد چون ممکن است با یکبار فنر زدن گرفتگی باز نشود.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

پمپ تراکم هوا یکی از دستگاه های مورد نیاز در لوله بازکنی در یزد می باشد. بسیاری از روش های مورد استفاده متاسفانه موقت هستند و تاثیر خوبی برای باز کردن لوله ها نخواهند داشت.اما استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا منجر به باز شدن لوله ها برای همیشه است. بسته به میزان و نوع گرفتگی از دستگاه پمپ هوا استفاده می شود. استفاده هر یک از این دستگاه نیازمند مهارت و تخصص است.

از دستگاه پمپ تراکم هوا برای باز کردن توالت فرنگی و ایرانی و باز کردن لوله های حمام و آشپزخانه استفاده می شود. شیوه عملکرد دستگاه به این صورت است که هوای موجود در مخزن را در لوله ها آزاد کرده و البته همراه با صدایی بلند است.

این دستگاه در انواع و سایزهای مختلفی است که با متراکم کردن هوا در درون مخزن و آزاد کردن آن منجر به باز شدن لوله ها می شود. استفاده از این دستگاه نیز نیازمند مهارت است و حتما باید توسط شرکت خدمات لوله بازکنی استفاده بشود در غیر اینصورت آسیب جدی به لوله ها خواهد آمد.

لوله بازکنی در مناطق یزد

لوله بازکنی شمال یزد

شمال شهر یزد دارای مناطق و نواحی بسیار زیادی است بدین همین منظور شرکت لوله بازکنی در یزد با بهترین کارشناسان و بروزترین دستگاه ها اقدام به خدمات رسانی به تمامی نواحی شمال شهر کرده است برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی غرب یزد

غرب شهر یزد هم دارای نواحی متعددی است که در صورت بروز هر گونه خدمات گرفتگی چاه و لوله میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.شرکت دکتر لوله در یزد بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما همشهریان گرامی باشد .

چاه بازکن در شرق یزد

وجود معضل بزرگ گرفتگی فاضلاب باعث شده است تا افراد زیادی به فکر راه اندازی شرکت های خدماتی لوله بازکنی شوند. شرکت دکتر لوله دارای شعبات مختلف در شهر یزد است که بصورت 24 ساعته فعالیت میکند.همین امروز با لوله بازکنی در یزد تماس بگیرید تا از خدمات حرفه ای ما بهره مند بشوید.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در یزد

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در یزد شامل ارائه خدمات حذف یا باز کردن مسدودی های لوله‌ها در ساعات شبانه و روز است. این خدمات معمولاً توسط تیم‌های تخصصی با تجهیزات مناسب ارائه می‌شود. این تیم‌ها می‌توانند به رفع مشکلات مرتبط با لوله‌های فاضلاب، لوله‌های آب، یا سیستم‌های تصفیه آب بپردازند. خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مزایایی از جمله سرعت در ارسال نیروی مورد نیاز و پوشش 24 ساعته برای حل مشکلات لوله‌ها را فراهم می‌کنند.

لوله بازکنی یکی از خدمات ضروری در زمینه تعمیرات خانگی است که به حل مشکلات مرتبط با لوله‌های فاضلاب و آب کمک می‌کند. این خدمات از اهمیت ویژه‌ای در ساختمان‌ها و خانه‌ها برخوردارند، زیرا مشکلات لوله‌ها می‌توانند به مشکلات جدی‌تری مانند آب‌رسانی ناپایدار یا آلودگی محیط زیست منجر شوند.

در شبانه روز، که ممکن است مشکلات لوله‌ها ایجاد شود، امکان دسترسی به خدمات لوله بازکنی بسیار حیاتی است. تیم‌های تخصصی در این زمینه با تجهیزات مدرن و تجربه کافی، به حل مشکلات احتمالی مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می‌پردازند. این خدمات به دلیل اهمیت فوری وضعیت‌های لوله‌ها، امکان ارائه پاسخ سریع و اصلاح مشکلات فوری را فراهم می‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که نیاز به خدمات لوله بازکنی  در یزد دارد، مسدودی لوله‌ها است. این مسدودی‌ها ممکن است از انسدادهای فاضلاب ناشی از چربی، مواد زباله، یا اشیاء بزرگ باشند. تیم‌های لوله بازکنی با استفاده از دستگاه‌های بازکننده لوله و تکنیک‌های مناسب، مسدودی را به سرعت و به شکلی کارآمد حل می‌کنند.

در طول شبانه روز، مشکلات لوله‌ها ممکن است باعث ایجاد خطرات جدی شوند. برخی مشکلات مانند نشتی‌ها می‌توانند باعث آسیب به ساختمان و تجهیزات شوند و نیاز به تعمیر فوری داشته باشند. تیم‌های لوله بازکنی شبانه روزی از نظر تخصصی و تجهیزات پیشرفته برخوردارند تا در هر لحظه از شبانه روز به مشکلات احتمالی پاسخ دهند و خدمات لوله بازکنی را با کیفیت بالا ارائه دهند.

از دیگر خدمات ارائه شده در این زمینه، تعمیرات لوله‌های آب سرد و گرم نیز می‌باشد. ترکیب این خدمات با خدمات بازکنی، به مشتریان کمک می‌کند تا مشکلات مختلف لوله‌های آب خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند.

در نتیجه، خدمات لوله بازکنی در یزد از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و به مردم امکان می‌دهند تا در مواقع اضطراری به شکلی کارآمد و سریع به مشکلات لوله‌های خود پاسخ دهند و از وضعیت بهداشتی و ایمنی ساختمان خود محافظت کنند.

12 پاسخ
  1. محمدرضا
    محمدرضا گفته:

    سلام و عرض ادب خدمت مجموعه بی نظیر دکتر لوله یزد
    دو سه روز پیش متوجه شدم که یکی از لوله های کفشور راه پله مون آب رو تخلیه نمیکنه، با یکی دوستانم که چند وقت پیش لوله ش مسدود شده بود تماس گرفتم و شماره این مجموعه رو بهم داد، تا زمانی سرویسکار نیومده بود فکر میکردن مثل مجموعه های دیگه فقط دروغ و شعار توی سایتشون نوشتن ، اما وقتی که تماس گرفتم حدوداً 20 دقیقه بعدش سرویسکار در محل گرفتگی حاضر بود، علاوه بر سرعت بالا و رعایت بهداشت و تمیزی بیش از حد ماهر و کاربلد بود ، پیشنهاد میکنم حتما از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

    پاسخ
  2. علی
    علی گفته:

    وقتتون بخیر
    من حدود 5 سال پیش بود که لوله کشی کل ساختمانم که به این مجموعه سپردم و فهمیدم که چقدر مجموعه خوبیه و نیرو های واقعا کاربلد و سریعی داره، از اون روز به بعد هرکسی مشکل گرفتگی و… داشته باشه اولین چیزی که به ذهنم میاد مجموعه دکتر لوله س، واقعا کارشون حرف نداره بهترین مجموعه لوله بازکنیه ، با لوله بازکن های دیگه ای که کارشون فقط دروغ و کلاهبرداریه فرق داره واقعا

    پاسخ
  3. ممدحسین
    ممدحسین گفته:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت لوله بازکن های دکتر لوله
    به جرات میتونم بگم بهترین لوله بازکنی یزد که سهله سراسر ایران قطعا و قطعا دکتر لوله هستش

    پاسخ
  4. محسن
    محسن گفته:

    سلام
    ما لوله پشت بوم خونمون گرفته ريال دلیلش چی میتونه باشه؟
    و اینکه چجوری باید درخواست لوله بازکن ثبت کنم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام
      گرفتگی لوله پشت بام دلایل بسیار زیادی دارد، اما در این فصل که فصل باران و برف است به احتمال زیاد آب باران زباله های اطراف لوله را به داخل لوله هدایت کرده و موجب گرفتگی شده است، از طریق تماس با شماره درج شده در سایت میتونید درخواست لوله بازکن بدهید

      پاسخ
  5. مهدی
    مهدی گفته:

    خدا خیرتون بده اصلا فکرشم نمی کردم که این تایم شرکتی فعال باشه و سرویسکار بفرسته، حدود نیم ساعت پیش درخواست ثبت کردم ، چند دقیقه ای میشه سرویسکار تشریف آورده و الان مشغول کاره
    متشکرم از سرویسدهی بی نظیرتون
    خدا قوت

    پاسخ
    • modir
      modir گفته:

      سلام ، همینجوری که امکان قیمت ددهی وجود نداره اول باید سرویسکار نوع گرفتگی رو تشخیص بده بعدش قیمت رو بهتون اعلام کنه

      پاسخ
  6. افشین
    افشین گفته:

    سلام شبتون بخیر
    چند وقت پیش با مجموعه تون تماس گرفتم بابت رفع گرفتگی لوله، خواستم ازتون تشکر کنم ازتون قبلا چند بار از مجموعه های دیگه اومده بودن برای باز کردنش ولی دو روز بعدش دوباره لوله مسدود می شد ، الان حدودا یک ماهه از زمانی شما زحمتشو کشیدید دیگه مسدود نشده

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *