روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی | مشکلات تغییر دستشویی ایرانی به خارجی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به دلایل مختلفی صورت می گیرد. امروزه بیشتر ساختمان ها و آپارتمان های بزرگ هر دو نوع توالت را نصب می کنند. اما مشکل نبود توالت فرنگی در خانه های قدیمی به راحتی توسط دکتر لوله یزد رفع می شود. داشتن توالت فرنگی برای خانه هایی که سالمند دارند یک ضرورت است چون این افراد به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این مدل توالت استفاده می کنند.

نصب توالت فرنگی در گذشته تنها در هتل ها و مکان هایی که محل اقامت توریست های خارجی بود انجام می شد. اما رفته رفته افراد با مزایای استفاده از این توالت آشنا شدند و خواستار تبدیل توالت ایرانی به خارجی شدند. اگر محیط سرویس بهداشتی بزرگ باشد سرویسکاران لوله بازکنی در یزد اقدام به نصب مجزای توالت خارجی می کنند. اما برای محیط های کوچک چاره ای جزء تبدیل نیست.

ضرورت تبدیل توالت ایرانی به خارجی

آرتروز، رماتیسم، بیماری های استخوان و مفاصل، جراحی های شکم و لگن، سزارین، شکستگی و … همگی دلایلی هستند که استفاده از توالت ایرانی را منع می کند. تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به روش های مختلفی صورت می گیرد. در لوله بازکنی در یزد با توجه به متراژ سرویس بهداشتی بهترین روش برای تبدیل کردن توالت ایرانی به خارجی یا برعکس به کار گرفته می شود.

ضرورت تبدیل کردن توالت ایرانی به خارجی به قدری برای برخی از افراد مهم است که حتی با روش های موقتی هم این کار را انجام می دهند. زمانی که شما امکان تبدیل دائمی را ندارید می توانید از توالت فرنگی های تاشو استفاده کنید. اگر سرویس بهداشتی شما شرایط تبدیل شدن به توالت فرنگی را نداشته باشد کاسه توالت های های آماده و سیار یک راه حل فوق العاده است.

حتما مطالعه کنید
رفع نم و رطوبت ساختمان | دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت ساختمان

این تجهیزات را بدون کمک سرویسکار و تنها با خرید کاسه توالت آماده می توان انجام داد. این روش موقتی است و هر زمان که بخواهید می توانید توالت خود را به فرنگی تبدیل کنید و با برداشتن کاسه توالت دوباره به حالت اول برگردانید.

تغییر توالت ایرانی با خارجی با تخریب

زمانی که افراد قصد تغییر کاسه توالت ایرانی به خارجی را به صورت دائمی و همیشگی دارند باید کاملا سیستم توالت ایرانی حذف شود. یکی از روش هایی که چاه بازکن در یزد به کار می گیرد تبدیل با تخریب است. همانطور که می دانید موضوع تخریب برای بیشتر افراد امری ناخوشایند است اما تخریب و نوسازی سیستم فاضلاب یکی از روش های موثر و خوب است. با تخریب، استادکاران به راحتی و با رعایت استانداردها کاسه توالت خارجی را جایگزین می کنند.

برای افرادی که در منزل مسکونی خود زندگی می کنند و خواستار تبدیل دائمی توالت ایرانی به خارجی هستند قطعا بهترین و موثرترین روش همان تخریب است تا با رعایت اصول و مقررات یک توالت فرنگی مناسب جایگزین شود.

برای تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی به روش تخریب دو روش رایج وجود دارد. در وهله اول با برداشتن کامل کاسه توالت و رسیدن به لوله های اصلی فاضلاب یک انشعاب به کاسه توالت زده می شود. در پایان کار، با مصالح مختلف قسمت های تخریب شده، ترمیم می شود.

اما در برخی موارد هم کاسه توالت ایرانی تخریب نمی شود و لوله بازکنی در یزد تنها یک خروجی از فاضلاب را به کاسه توالت فرنگی می کشد و کاسه توالت ایرانی را با مصالح پر می کند. نکته مهمی که در تبدیل توالت ایرانی به فرنگی وجود دارد این است که به سیفون توالت ایرانی دست نزنید تا از انتشار گازهای فاضلاب به داخل خانه جلوگیری شود.

حتما مطالعه کنید
تخلیه چاه فاضلاب با چه روش هایی انجام می شود

تبدیل کاسه توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب

برای بیشتر افراد تخریب و تعمیرات یک امر مشکل و هزینه بر است. تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب برای افرادی که در خانه های آپارتمانی اجاره ای زندگی می کنند گزینه ی مناسبی است. هزینه تعویض در این روش بسیار پایین است. در این روش سرویس کاران چاه بازکن در یزد با استفاده از لوازمی از قبیل تخته، سنگ، پلاستیک و … گودی توالت ایرانی را رفع می کنند.

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی باید به سیفون کار نداشته باشید. زمانیکه خروجی فاضلاب ایرانی به خارجی را وصل می کنید باید از تمام اتصالات اطمینان حاصل کنید. آب بندی نکردن باعث نشتی و ترکیدگی لوله می شود.

هر روشی که برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به کار گرفته می شود دارای یک سری معایا و مزایا است. این روش بسیار کاربردی و مهم است چون خراب کاری و تخریب ندارد و هزینه انجام آن نیز بسیار پایین است.

مشکلات تغییر دستشویی ایرانی به خارجی

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی لازم است که از لوله بازکنی ارزان در یزد کمک بگیرید. چون ساختار بعضی از توالت ها به قدری قدیمی و خراب است که نیاز به بازسازی زیادی دارد تا تبدیل شود. ساختار لوله کشی توالت ایرانی با فرنگی متفاوت است. شما باید هنگام نصب، عایق بندی را به صورت اصولی رعایت کنید تا باعث نشتی و ترکیدگی لوله آب و فاضلاب نشود.

اگر سیستم لوله کشی سرویس بهداشتی شما قدیمی است از چاه بازکن شبانه روزی در یزد بخواهید این سیستم را عوض کند. چون احتمال اینکه سیستم فاضلاب قدیمی باشد وجود دارد.

حتما مطالعه کنید
نصب چاه بست توالت چه مزایایی دارد | فواید استفاده از چاه بست توالت

برای نصب توالت فرنگی باید به مساحت سرویس بهداشتی توجه کنید. اگر محیط سرویس بهداشتی بسیار کوچک است اصرار به نصب دو نوع توالت نکنید.

روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

هزینه تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی

قطعا تبدیل توالت ایرانی به فرنگی مستلزم صرف هزینه است. اما هزینه ها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اینکه شما از چه روش و مصالحی برای تبدیل استفاده کنید خیلی مهم است. نصب توالت های آماده تاشو نسبت به توالت فرنگی های دائمی کم هزینه تر هستند چون فرد فقط هزینه خرید توالت و متعلقات آن را می پردازد.

اما اگر بخواهید توالت ایرانی را به صورت دائمی به فرنگی تبدیل کنید باید هزینه های تخریب، عایق کاری و آب بندی، کف سازی اصولی و استاندارد، متراژ لوله کشی آب و فاضلاب فرنگی، نصب شیرآلات فرنگی و … را در نظر بگیرید. مجموعه لوله بازکنی در یزد برای خدمات خود هزینه های مقرون به صرفه ای را تعیین کرده است و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون کثیف کاری مراحل نصب توالت فرنگی را به درستی انجام می دهد.

اگر قصد تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را به صورت دائمی دارید بهتر است اینکار را اصولی وبا رعایت استانداردها انجام دهید. سرویس کاران مجموعه دکتر لوله یزد برای تبدیل دائمی توالت ایرانی به فرنگی روش های دائمی که تا حدودی تخریب دارند پیشنهاد می کنند. این روش ها به صورت کلی سیستم فاضلاب را راه اندازی می کنند.

About modir

Check Also

پمپ لجن کش چه کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه | پمپ لجن کش چه مزایا و کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه انواع پمپ های تخلیه چاه تولید شده اند که نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت