نصب کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی دوقلو

نصب کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی دوقلو

بستن و نصب کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی دو قلو یکی از کارهایی است که اکثر افراد اطلاعات چندانی از آن ندارند .اگر میخواهید هزینه بالایی برای اینکار توسط سرویس کاران ندهید با ما همراه باشید تا برای طرز بستن سیفون ظرفشویی دوقلو تمامی آموزش های لازم را به شما ارائه کنیم.

دکتر لوله یزد راهکارهای زیادی برای انواع لوله بازکنی و لوله کشی ساختمان ارائه کرده است که برای شما میتواند کاربردی و مهم باشد.در صورت نیاز به متخصصین لوله بازکنی در تمامی ساعات شبانه روز میتوانید با همکاران ما در تماس باشید تا از خدمات فنی و تخصصی لوله بازکنی و چاه بازکن بهره مند بشوید.

جزییات نحوه درست بستن لوله سینک ظرفشویی و نصب اتصالات آن همیشه مشکل ساز است و افراد را به دردسر می اندازد.آگاهی از این روش باعث استفاده بهتر از سینک ظرفشویی خواهد شد. افراد بسیاری هستند که با توجه به این شرایط از سرویس کاران خبره کمک میگیرند و هزینه های بالایی را پرداخت میکنند .اگر میخواهید بدون پرداخت هزینه این کار را انجام بدهید آموزش را تا پایان مطالعه کنید.

آموزش بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دوقلو

آموزش بستن لوله زیر سینک ظرفشویی دوقلو

پیش از آغاز به کار برای بستن این لوله ها،باید وسایل مورد نیاز را اماده کنید .پس از باز کردن بسته بندی لوله ها، همه قطعات را دسته بندی کنید؛ لوله ها را کنار هم بگذارید، واشرها را در کنار هم قرار دهید .

حتما مطالعه کنید
روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی | مشکلات تغییر دستشویی ایرانی به خارجی

به این ترتیب در زمان بستن لوله ها،ابزار مورد نیاز در دسترس شما خواهد بود .بعد از بررسی مجددا سینک میتوانید مراحل وصل کردن لوله ها را انجام بدهید. پس از بررسی دقیق نقشه ها و دنبال کردن آن ها، مراحل وصل کردن لوله ها انجام می شوند.

به محکم بودن تمامی اتصالات موجود دقت داشته باشید؛ واشرهای آب بندی، مهره ها و پیچ ها و… هر یک باید به خوبی در جای خود قرار گرفته باشند.

در مراحل نصب، ارتفاع لوله ها را مد نظر قرار دهید؛ در صورتی که ارتفاع آن ها بیشتر از حد نیاز است، امتداد آن ها را با استفاده از کاتر برش بزنید.

نصب توری ها روی سینک

در این مرحله باید دو عدد توری مشبک که از جنس استیل ساخته شده داشته باشید و آنها را داخل لگن سینک بر روی سوراخ های موجود در لگن قرار بدهید .در نظر داشته باشید هیچ جسم اضافه ای نباید در زیر توری ها وجود داشته باشید چون مانع خروج آب از سینک خواهد شد.

فرآیند بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی

نصب لوله سینک یا تعویض آن دارای پیچیدگی خاصی است اما اگر اتصالات را براحتی نصب کردید مرحله بستن لوله ها کار ساده تری خواهد بود.در نظر داشته باشید قواعد نصب را بخوبی رعایت کنید تا در مراحل بعدی به مشکل نخورید.

برای آشنایی با طرز بستن لوله سینک ظرفشویی، تنها باید با قوانین و لوازم مورد استفاده در بستن لوله ها آشنا شوید؛ چرا که جنس همه این لوله ها یکسان است و همه آن ها با یک نوع اتصال بسته می شوند. در زیر برخی از قواعد اتصالات لوله های سینک را بررسی می کنیم:

حتما مطالعه کنید
تخلیه چاه فاضلاب با چه روش هایی انجام می شود

اتصال مهره های سینک

قسمت بسته شدن مهره ها یکی از مهمترین مراحل است که باید به دقت فراروانی نصب بشود .طرف داخلی مهره ها دارای شیارهایی هستند که برای محکم کردن مهره در جایگاه بکار میروند.طرف دیگر مهره قسمت خارجی مهره را تشکل میدهد.بین هر یک از مهره ها یک واشر قرار دارد که باعث استحکام آن میشود.

هر لوله ای از دو مهره برای واشر بندی تشکیل می شود و مونتاژ کردن آن ها برای آب بندی نهایی مورد توجه قرار می گیرد. در هر یک از لوله ها باید از دو مهره در قسمت بالایی و پایین استفاده شود تا فرایند اتصال با دقت بیشتری انجام گیرد.

روش های ساده برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی در منزل

نحوه بستن سیفون کاسه ای

در مرحله بعدی برای بستن لوله های زیر سینک،باید سیفون ها را نصب کنید ، در این جا دو عدد سیفون هم مرکز که در وسط آن ها یک مهره برنجی قرار دارد، به کار می روند. این سیفون ها شبیه کاسه هستند و سایز کوچکی دارند.

برای نصب سیفون ها باید از واشرهای بزرگی که در بسته بندی لوله های سینک وجود دارد استفاده کنید. این واشرها بر لبه سیفون های کوچک قرار می گیرند و با استفاده از پیچ های بزرگ داخل سینک نصب می شوند. در این مرحله باید به میزان سفتی پیچ ها توجه کنید و آن ها را به درستی تنظیم کنید.

هزینه نصب لوله خروجی به لوله های فاضلاب

مرحله اتصال لوله ها به سینک

در این مرحله لوله هایی که با مهره بهم وصل شده بودند به سینک دوقلو متصل خواهند شد.در مرحله بعد قسمت سر برجسته لوله ها به کاسه سینک و سیفون وصل میشود و طرف دیگر لوله به سه راهی موجود متصل خواهد شد.

حتما مطالعه کنید
رفع نم و رطوبت ساختمان | دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت ساختمان

سپس سیفون اصلی ظرفشویی در جای خود قرار می گیرد؛نصب سیفون بر روی سینک مزایای بسیاری دارد و از ورود جانوران موذی و بوی نامطبوع به فضای آشپزخانه جلوگیری خواهد کرد. خروجی این سیفون ها به شکل خرطومی تنظیم شده است و ورودی آن در بالای سیفون قرار می گیرد.

در صورتی که پس از بستن لوله ها با گرفتگی های شدید سینک ظرفشویی رو به رو شدید، با تکنیسین های حرفه ای و شماره تلفن شرکت لوله بازکنی یزد تماس گرفته تا در سریعترین زمان اقدامات لازم را انجام بدهند.

نصب لوله خروجی به لوله های فاضلاب

پس از اتمام نصب بدنه ظرفشویی و لوله های مربوط به آن، باید خروجی خرطومی شکل آن را به خروجی سیفون اصلی متصل کرده و قسمت خروجی را به طرف لوله های فاضلاب کل ساختمان قرار دهید. اینکار از مهره های پلاستیکی و واشرهای سیاه رنگ استفاده می شود.

پس از انجام عملیات تعویض لوله سینک ظرفشویی یا نصب ابتدایی آن، از استحکام اتصالات آن اطمینان حاصل کرده و مطمئن شوید، هیچ نشتی در این زمینه وجود ندارد. بستن لوله های سینک، یک کار تخصصی است که باید با دقت انجام بشود پس در انجام آن اموزش های لازم را یاد بگیرید.

About modir

Check Also

پمپ لجن کش چه کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه | پمپ لجن کش چه مزایا و کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه انواع پمپ های تخلیه چاه تولید شده اند که نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت