رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی | انواع متراژ فنرهای فولادی

رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی

گرفتگی لوله های منزل و چگونگی رفع آن برای هر کسی می تواند کابوس بزرگی باشد. رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که لوله های منزلشان مدام دچار گرفتگی می شوند. برخی از افراد تمایلی به استفاده از این روش ندارند و می ترسند که فنر فولادی به لوله کشی ساختمان آسیب وارد کرده و باعث شکستن لوله ها شود. برخی نیز می گویند که این روش کثیف کاری زیاد دارد و باعث آلوده شدن محیط می شود. اما این عوامل کاملا بستگی به مهارت فردی دارند که کار را انجام می دهد.

چگونگی برطرف کردن انسداد لوله با فنر و انواع آن

همان طور که از نام آن پیداست در این روش از فنر فولادی برای باز کردن لوله ها استفاده می شود. رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی یکی از رایج ترین روش های باز کردن لوله ها می باشد. این روش توسط فنر فولادی انجام می شود که استقامت بالایی دارد و بسیار محکم و انعطاف پذیر می باشد. شرکت دکتر لوله یزد به خوبی می تواند با استفاده از فنر فولادی، گرفتگی فاضلاب منازل را رفع کند. فرقی نمی کند که دلیل گرفتگی لوله چه باشد، فنر فولادی می تواند وارد لوله شده و آن را تمیز کند. در روش رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی می توان هم از فنر فولادی دستی و هم از فنر فولادی برقی استفاده کرد.

حتما مطالعه کنید
برای تخلیه چاه چه اقداماتی لازم است

هزینه رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی

برای گرفتگی های جزئی فنر فولادی دستی جوابگو خواهد بود. اما برای گرفتگی های شدید و عمقی لوله حتما باید از فنر فولادی برقی استفاده کرد. توصیه ما این است که هیچ وقت خودتان کار باز کردن لوله را انجام ندهید. بلکه این کار را به کسانی بسپارید که در این زمینه حرفه ای هستند و تجربه کسب کرده اند.

اگر خودتان از این روش ها استفاده کنید ممکن است به لوله کشی ساختمان آسیب زده و باعث شکستن لوله ها شوید. فنر فولادی دستی با نیروی دست وارد لوله شده و فرد با تکان دادن و عقب جلو کردن فنر می تواند لوله را باز کند. طول این فنر ها کم است. به همین دلیل برای گرفتگی های شدید مناسب نمی باشند. در فنر فولادی برقی، فنر به وسیله موتور مخصوص به داخل لوله ها رفته و با شوک های مخصوص باعث تخلیه شدن لوله ها می شود.

انواع متراژ فنرهای فولادی

فنر های فولادی که در روش رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی به کار می روند متراژ های متفاوتی دارند. زیرا برخی اوقات ممکن است گرفتگی لوله در عمق های زیادی باشد و کارشناس لوله بازکنی در یزد مجبور شود که از فنر بیشتری استفاده کند. به همین دلیل فنرهای فولادی در متراژ های متفاوت ساخته می شوند. با وجود تنوع متراژ در فنر های فولادی، می توان آن ها را برای هر نوع گرفتگی به کار برد. رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی به خوبی می تواند تمام لوله های ساختمان را تمیز و تخلیه کند. انواع متراژ ها عبارتند از:

حتما مطالعه کنید
روش های باز کردن لوله فاضلاب | چه عواملی باعث گرفتگی در لوله ها میشود

1 تا 6 متر

6 متر تا 10 متر

12 متر تا 20 متر

20 متر تا 25 متر

فنر های 40 متری و بیشتر

همان طور که در بالا کردیم، متراژ فنر های فولادی مورد استفاده در لوله بازکنی بسیار متنوع هستند. به همین دلیل نیازی نیست نگران گرفتگی های شدید منزلتان باشید. فنر فولادی به خوبی می تواند داخل لوله ها را تمیز کرده و گرفتگی آن ها را برطرف کند.

مزایای رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی چیست؟

رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی نسبت به روش های دیگر از مزایای زیادی برخوردار می باشد. زیرا روش های دیگر ممکن است به لوله کشی ساختمان ضربه بزنند. یا اینکه در طول زمان باعث پوسیدگی لوله ها می شوند. باز کردن لوله با فنر فولادی برقی یکی از تخصصی ترین روش ها می باشد که می تواند هر گونه گرفتگی را برطرف نماید.

 از این روش می توان در مکان های متعدد استفاده کرد. این روش به خوبی قابل دسترس می باشد و می توان به آسانی از آن استفاده کرد.

کارشناسانی که از فنر فولادی برقی استفاده می کنند تجربه و مهارت بالایی دارند.

اگر عمق گرفتگی زیاد باشد روش های دیگر لوله بازکنی ممکن است جوابگو نباشند. اما این روش برای گرفتگی های با عمق زیاد به طور کامل مناسب است. یعنی می توان طول زیادی از لوله را با این روش تمیز کرد.

این روش برای گرفتگی های مربوط به مصالح ساختمانی بهترین گزینه می باشد. زیرا گرفتگی ناشی از مصالح ساختمانی بسیار دشوار رفع می شود.

سرعت باز شدن لوله ها با روش رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی بسیار بیشتر می باشد.

حتما مطالعه کنید
انواع پمپ های تخلیه چاه | پمپ لجن کش چه مزایا و کاربردی دارد

رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی چگونه انجام میشود

رفع انسداد لوله باید توسط چه کسانی انجام شود؟

رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی حتما باید توسط افراد ماهر و متخصص انجام شود. اگر در شهر یزد زندگی می کنید، شرکت دکتر لوله یزد بهترین خدمات را در زمینه لوله بازکنی به شما ارائه می دهد. اگر کار لوله بازکنی به وسیله فنر فولادی توسط افراد مبتدی و غیر حرفه ای انجام شود، باعث ترکیدن لوله ها و نشتی آن ها می شود. پس در انتخاب استاد کار مربوطه دقت کنید.

هزینه رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی

هزینه رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی به عوامل متنوعی بستگی دارد. شدت گرفتگی، عمق گرفتگی، نحوه گرفتگی، مدت زمان رفع گرفتگی و … در هزینه نهایی موثر هستند. هر چه شدت گرفتگی بیشتر باشد، اپراتور مربوطه باید زمان بیشتری را برای لوله بازکنی صرف کند. در نتیجه قیمت لوله بازکنی بالا می رود.

هر چه عمق گرفتگی بیشتر باشد دکتر لوله یزد باید از متراژ های طولانی تر فنر فولادی استفاده کند. متراژ های بالای فنر فولادی هزینه بالاتری دارند. شرکت دکتر لوله در یزد با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خدمات رفع گرفتگی لوله با فنر فولادی را به مشتریان خود ارائه می کند. اگر قصد استفاده از فنر فولادی برقی را جهت رفع گرفتگی لوله های منزل خود دارید، حتما هزینه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

About modir

Check Also

پمپ لجن کش چه کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه | پمپ لجن کش چه مزایا و کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه انواع پمپ های تخلیه چاه تولید شده اند که نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت