درآوردن وسایل از توالت | چگونه اشیا را از توالت در آوریم

درآوردن وسایل از توالت

 درآوردن وسایل از توالت یکی از دغدغه‌هایی است که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش بیاید، افتادن دسته کلید و اشیاء قیمتی به داخل چاه توالت از این دست موارد میباشد .در این حالت نیاز است شما روش هایی را برای درآوردن این اشیا از چاه توالت انجام بدهید.

 این روش ها ممکن است خیلی ساده باشد مثلا دست خود را درون توالت ببرید و سعی کنید با دست یا قلاب وسایل خود را خارج کنید یا کلا از خیر وستایل با ارزش خود بگذرید.بعضی مواقع ممکن است با راه های اولیه امکان اینکار نباشد.

اگر چنین اتفاقی ایجاد شود و قصد دارید با روشهای ساده و آسان کلیدی خود را از سیفون توالت بیرون بیاورید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید؛ ما بهترین و ساده‌ترین روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

نکات مهم برای درآوردن اجسام از لوله فاضلاب

خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب بصورت کاملا تضمینی در یزد

دکتر لوله یزد با ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکن در تمام مناطق یزد ، با تجهیزات کاملا حرفه ای و داشتن متخصصان حرفه ای در کمتر از 20 دقیقه اقدام به درآوردن اشیا با ارزش شما از چاه توالت مینماید.در ادامه به موارد مهمی برای در آورن وسیله از چاه حمام، سینک ظرفشویی، توالت ایرانی و توالت فرنگی اشاره می کنیم که می تواند در رفع این مشکل کمک زیادی باشد.

حتما مطالعه کنید
علت بوی نامطبوع فاضلاب و روش های رفع آن

یکی از دلایل مهم گرفتگی چاه توالت ایرانی،فرنگی یا چاه فاضلاب گیر کردن وسایل یا اشیا داخل آن می باشد.

جدا از ارزش ریالی که وسایل شما خواهد داشت کم توجهی به این مشکل میتواند در دراز مدت مشکلات و هزینه های زیادی را برای ساختمان شما بوجود بیاورد.. شاید در همان لحظه گرفتگی چاه شما را دچار مشکل نکند ولی در طول چند ماه جمع شدن اشیا باعث بشود که شما مجبور به تخلیه چاه کنید.

وجود اشیا خارجی باعث گرفتگی لوله ها و کاهش روند سرعت آب میشود که در نتیجه باعث افزایش میزان ته نشین شدن رسوبات در لوله فاضلاب میشود. همین موضوع سبب میشود به مرور انسداد کامل لوله کشی را می انجامد.

برخی مواقع اشیایی مانند طلا و جواهرات،سوئیچ خودرو و منزل و غیره داخل چاه میفتند که علاوه بر گرفتگی دارای ارزش زیادی هستند و ما مجبور هستیم که جهت درآوردن آنها اقدام کنیم. پس در صورت بروز این مشکل حتما اقدام به خارج کردن اشیا و باز کردن چاه توالت کنید.

در این راه حتما نکات ایمنی را رعایت کنید تا علاوه بر حفظ جان خود و اطرافیان تان مواظب تجهیزات سرویس بهداشتی نیز باشید که به آنها آسیب وارد نشود.در این داشتن حوصله و مهارت برای شما مهم است.

نکات مهم در آوردن وسایل از توالت

اگر وسایل شما در دید باشد درآوردن آن کاره ساده ای برای شما خواهد بود. در دید بودن شی مورد نظر , میتواند ما را به راحت خارج کردن جسم مورد نظر از داخل چاه فاضلاب امیدوار کند .اما اگر اجسام مورد نظر در سیفون یا گلویی لوله گیر کردند باشند باید با ابزارهایی چون آسان گیر یا گیره فاضلاب آنها را خارج کنید.اندازه گیره فاضلاب باید 60 تا 120 سانتیمتر باشد.البته تمامی این موارد بسته به این دارد که شما وقت کافی برای اینکار را داشته باشید.اگر تمامی مراحل گفته شده را انجام دادید و به نتیجه نرسیدید میتوانید با چاه بازکن در یزد تماس گرفته تا ما با متخصصان و تجهیزات حرفه ای در کمترین زمان اشیا با ارزش شما را خارج کنیم.

حتما مطالعه کنید
راه های جلوگیری از یخ زدن لوله های آب | عایق کردن لوله ها

استفاده از دست برای درآوردن وسایل از توالت شاید کثیف ترین روش ممکن باشد چون آلودگی به بدن شما وارد شده و همچنین آسیب هایی زیادی به دست شما میزند.پس این روش را امتحان نکنید.

اجسامی مانند کلید یا زنجیر ممکن است با ابزاری چون قلاب یا گیره خارج میشوند ولی برای اشیا دیگر چون موبایل یا کیف پول این ابزار کار ساز نیست و نیاز به نیروی متخصص در این زمنیه دارید .لوله بازکنی در یزد بصورت شبانه روزی در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.در صورت هر گونه گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب با همکارن ما تماس بگیرید در کمترین زمان و با بهترین قیمت در خدمت شما هستیم.

درآوردن وسایل از توالت در یزد

نکات مهم برای درآوردن اجسام از لوله فاضلاب

1-قبل از اینکه بخواهید برای خارج کردن اشیا اقدام کنید ضمن حفظ خونسردی خود باید نکات ایمنی را رعایت کنید. رعایت مسایل بهداشتی و ایمنی و استفاده از دستکش برای اینکار حتما در نظر بگیرید.

2- از فلاش تانک یا سیفون جهت ریختن آب یا مواد دیگر در لوله خودداری کنید.

3- قبل از انجام کار قطر و اندازه لوله را در نظر بگیرید و به هیچ وجه از دست استفاده نکنید زیرا مکنن است ارتفاع لوله زیاد بوده و یا قطر ان کم باشد که این مسئله باعث گیر کردن دست شما و آسیب جدی به آن میشود.

4- از وارد نمودن اجسامی چون سیخ،میله بلند یا اشیا دیگر در لوله خودداری کنید.

5- با استفاده از چراغ قوه و روشن کردن محل مورد نظر چک کنید آیا جسم مورد نظر قابل رویت است یا نه؟

حتما مطالعه کنید
روش های تبدیل توالت ایرانی به فرنگی | مشکلات تغییر دستشویی ایرانی به خارجی

6- فاصله قسمت زیرین سیفون توالت تا کف سرویس بهداشتی بین 35 تا 65 سانتیمتر است پس شما به ابزاری نیاز دارید که در دارای این اندازه باشد.

دکتر لوله یزد در تمام مناطق استان آماده است تا با ارسال کارشناسان متخصص و تجهیزات پیشرفته جهت باز کردن انواع لوله های فاضلاب و همچنین چاه توالت ایرانی و فرنگی بصورت فوری و شبانه روزی خدمت رسانی انجام بدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین آشنایی با خدمات ما لطفا با شماره های 09198071050-09127305635 تماس حاصل کنید.

About modir

Check Also

پمپ لجن کش چه کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه | پمپ لجن کش چه مزایا و کاربردی دارد

انواع پمپ های تخلیه چاه انواع پمپ های تخلیه چاه تولید شده اند که نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت